вівторок, 29 листопада 2016 р.

Інформаційна картка учасника першого туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року–2017» у номінації «Інформатика»


Інформаційна картка
учасника першого туру
всеукраїнського конкурсу «Учитель року–2017»
у номінації «Інформатика»

Прізвище, ім’я, по батькові
Турчин Ірина Анатоліївна
Місце роботи
Ніжинська загальноосвітня школа
І-ІІІ ступенів №10 
Ніжинської міської ради
Посада
Учитель інформатики
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання)
Освіта: вища.
ВНЗ: Ніжинський ДПУ
ім. М. Гоголя.
Рік закінчення: 2002 р.
Педагогічний стаж
14
Кваліфікаційна категорія
Вища категорія
Звання

Педагогічне кредо
«Ти лише до тих пір здатний сприяти освіті інших, поки продовжуєш працювати над власною освітою»
(нім. філософ А. Дістервег)
Технології, методи та форми, що використовуються
у навчально-виховному процесі
Технології:
1) технологія розвивального навчання (розробляю матеріал різного рівня  складності, зосереджую учнів на прикладних завданнях, безпосередньо пов'язаних із соціалізацією людини в інформатизованому суспільстві).
2) технологія проектного навчання (школярам  пропоную  розробити навчальні проекти, наприклад: під час вивчення теми «Алгоритми та їх виконавці» учні 6 класів взяли участь у проекті «Навчаємо молодших», спланували та створили діалог для першокласників на англійській мові у середовищі виконання алгоритмів Scratch).
3) технології ВЕБ 2.0, технології Microsoft Mouse Mischief («багато мишок»), сервісів для організації колективної роботи Padlet (віртуальна дошка), хмарних сховищ даних (GoogleDrive), які дають можливість організовувати спільну роботу учнів у створенні навчальних проектів. Використання MyTest, Online Test Pad, Infotest, Мастер-Test. Крім вказаних готових продуктів створюю тест, використовуючи хмарні сервіси Kahoot!, форми GoogleMicrosoft Excell.
4) У своїй практиці я вже багато років працюю з такою інтерактивною технологією навчання як парна та групова робота. Під час роботи в парах учні швидко виконують вправи, які за інших умов потребують великої затрати часу.
Робота в парах є трампліном для роботи в групах, як в малих, так і в великих.
Використання інтерактивних вправ та активних форм на уроках:
«Інтерв’ю», «Запитання –відповідь», складання синквейнів (сенканів), «Синтез думок», «Акваріум», «Мозковий штурм», «Пошук інформації»  тощо.
Знаходять своє місце на уроках й ігрові форми роботи. Тому використовую хмарні сервіси для створення дидактичних ігор: LearningApps.com, Studystack.com, Puproseames.com.
При створенні презентацій до уроків використовую не лише знайому всім програму Power Point, а і сучасні хмарні сервіси Prezi.com, PowToon.com.
Автопортрет «Я – педагог і особистість»
(у формі есе)
Великий педагог Ж.Ж. Руссо писав:
«Пам’ятайте, що перед тим, як взятися за виховання людини, треба самому зробитися людиною; треба, щоб у вас самих склався той взірець, який повинна наслідувати дитина».
 Ці слова стали для мене дороговказом – своєрідним компасом в педагогічній діяльності. Адже і держава, і батьки довірили мені навчати та виховувати дітей – майбутніх Громадян України, при цьому я, як вчитель, маю бути зразком: знати в рази більше, щоб бути їм цікавим, завжди новим, щоб зустрічі зі мною викликали у дітей радість. Я не намагаюсь навчати чи виховувати своїх учнів, дотримуючись суддівських методів, я ділюся з ними своїми знаннями, досвідом, життєвими принципами. Тому моїм педагогічним кредом стали слова німецького філософа
А. Дістервега:
«Ти лише до тих пір здатний сприяти освіті інших, поки продовжуєш працювати над власною освітою»
Працюючи вчителем знаю, що це праця не легка, вимагає постійної напруги, сил і самовіддачі. Впевнена, що моя професійна майстерність, талант і культура будуть гарантами сталості, надійності у вихованні підростаючого покоління, а подальша діяльність буде такою ж творчою і плідною. Я віддаю вихованцям всю свою любов та знання. І маю надію, що мені все це повернеться подвійно через почуття моїх учнів і любов моїх власних дітей.  
Справжні педагоги - це фанати своєї справи. Бути педагогом - це не просто бути вчителем чи вихователем, а бути видатною людиною. Людиною, яка зможе захопити інших людей своїми ідеями.
Посилання на персональний Інтернет-ресурс
irinaturchin.blogspot.com



Анкета
учасника першого туру
всеукраїнського конкурсу «Учитель року−2017»
у номінації «Інформатика»

1.    
Прізвище, ім’я, по батькові
Турчин Ірина Анатоліївна
2.    
Дата народження
17.11.1979 р.
3.    
Домашня адреса з поштовим індексом
16600
м. Ніжин, вул. Л.Толстого, 33б/31
4.    
Мобільний телефон
(098)8390352
5.    
Електронна пошта
irina.turchin@ukr.net
6.    
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання, спеціальність за дипломом)
Освіта: вища.
ВНЗ: Ніжинський ДПУ ім. М. Гоголя.
Рік закінчення: 2002 р.
Спеціальність: Педагогіка і методика середньої освіти. Математика і основи інформатики
7.    
Стаж роботи:
                               загальний

14
                       педагогічний
14
8.    
Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту), телефон з кодом, електронна адреса
Ніжинська загальноосвітня школа
І-ІІІ ступенів №10 Ніжинської міської ради
(04631) 4-45-27
zosh10.nizhyn@yandex.ua
9.    
Посада
Учитель інформатики
10.            
Кваліфікаційна категорія
Вища категорія
11.            
Звання

12.            
Державні, урядові нагороди, відзнаки Верховної Ради України, відомчі заохочувальні відзнаки (рік нагородження)


  



Немає коментарів:

Дописати коментар